Hej o hå!

Snabbt inlägg såhär mitt i natten! 
Senaste veckorna har bestått av jobb och mamma o Leos besök - det var väldigt roligt! Sue o Mike var här en sväng också! Kul!

Ikväll var jag på bio med Alina, o vi såg inte bara en utan två filmer på samma kväll :) rätt smågalet sådär! Haha men kul hade vi!

Efterlängtad helg! 
Imorn kväll lite jobb men annars ledigt ledigt ledigt. Får se vad helgen erbjuder! :) lunch med Alina imorn iaf, det vet jag!

Jepp, ska försöka bli bättre med inlägg o bilder. Men min dator suger så ska nog köpa mej en surfplatta. Köpte en men fick skicka tillbaka den för den funkade inte som jag ville.. Inte alls ibland till o med. Får se om jag hittar nån bra! 

Nä, sova kanske? Barnen vaknar ju ändå tidigt imorn... Vilket betyder att det kan bli svårt för mej att sova mer.

Tjipp! 

Kommentera inlägget här :