Ny leksak till mej själv:)

Hej! 

Min dator har länge krånglat och varit väldigt seg... Tror detta delvis kan va anledningen till att jag var superdålig på att blogga för dator var sååååå seg när man försökte skriva på den... 
Så jag har länge velat köpa en iPad eller en tablet för att enklare kunna skypa hem eller kolla saker online aningens snabbare än vad jag kunde på min dator... Och i måndags kom min nya iPad. I våras köpte jag en Windows tablet som slutade fungera efter 2 veckor, skickade tillbaka den och sen tog det mej bara väldigt lång tid att köpa nåt nytt. Men nu är den här! Och jag är hittills väldigt nöjd! Så enkel att skriva på och lätt att bära runt o ta mig sig!
Jag har alltså inga ursäkter längre utan nu ska detta bloggandet bli bättre igen. 

Jag är i en galen jul-fas :) lyssnar på julmusik och kollar på julfilmer hela tiden. Mycket mysigt! Julkaffe på starbucks är ju inte fel heller... ;) Jag kommer vara ensam hemma på jul i år för familjen ska till Wyoming. Rs syster ska ha barn runt jul och de kommer åka dit för att hjälpa till. Men jag har som plan att fira med vänner här :) tror det kommer bli bra! 
Mer om det kommer komma! 

Ciao

Kommentarer :

#1: MåneLisa (hur skriver du det egenrligen)

Ojojoj... Här började ja besöka bloggen igen, väldit länge samma gamla inlägg å så nu, baam! Massa inlägg, bra jobb JosseTosse å hejaheja för ny iPad! :D Nu ä dä bara å skriva på för din trogna följare ä tebax! Kranelikram!

Svar: Haha tack Simone!! Känns bra att jag har EN trogen följare ;) kramar o kranar
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :