Dansande till julmusik och jagad av småbarn

Så såg min morgon ut. Lilla j bad mig slå på julmusik sen dansade vi genom huset. Sedan jagade de mej genom huset. Kul men väldigt varmt blev det.. Haha! 

Tack o lov slutade det hela med att även barnen blev trötta och vi läste en bok i deras lilla lekrum som vi hade på mysbelysning i :) Pippi Långstrump blev det - underbar morgon! 

Ska snart hämta M på skolan och åka hem för lunch och hans tupplur. Sen hämta lilla j antagligen, om inte en av hennes föräldrar hinner före :) vi får la se! 
Känner mig lite förkyld och som att jag börjar få feber så hoppas på att må lite bättre senare i eftermiddag :) orkar inte leka lika mycket annars.. Men det blir säkert bättre! 

Nu ska jag göra ingenting en liten stund till innan jag börjar jobba!:)

Ciao

Kommentarer :

#1: JuaraMpo

I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail
on the head. The issue is something that not enough men and women are speaking intelligently about.
Now i'm very happy that I found this during my hunt for something
concerning this.

skriven
#2: تسويق إلكتروني

https://ofxegypt.com/اختيار-افضل-شركات-التسويق-الالكتروني/

التسويق الالكتروني,التسويق الإلكتروني,
شركات التسويق,شركة تسويق الكتروني,تسويق الكتروني,تصميم مواقع الكترونية,التسويق الالكتروني
pdf,ما هو التسويق الالكتروني,مسوق الكتروني,ما هو التسويق الرقمي,شركات تصميم مواقع الكترونية,تسويق
إلكتروني,تصميم الموقع الالكتروني,تصميم المواقع الالكترونية

تسويق إلكتروني

skriven

Kommentera inlägget här :