Ledig och slapp lördag

Vaknade tidigt av barnfotsstampande (ja det är ett ord numera...) och skrik. Underbart. Öronpropparna hade åkt ur och hörde allt genom dem ändå när jag satte i dom igen. Inte ok. 
Orkade inte börja dagen så låg kvar i sängen och skrev med kompisar i Sverige ett tag. Sen hämtade jag mej kaffe då jag hörde att de gick upp för att göra sig i ordning och stängde in mej på mitt rum igen. :) Jag älskar dom men jag kände mej för trött och inte redo att börja leka än. 

Nu är kl snart 10 och jag har varit vaken i flera timmar redan, känns som jag borde göra något :) haha! 

Ikväll ska jag på bio med Shanna, en tyst kompis. Ska bli skoj, inte helt säker på vad vi ska se än! Imorn kvälls ka jag på Beyoncé och Jay Z på Rose Bowl i Pasadena! SKA BLI SJUKT SKOJ! :) 

Bra helg, jepp! 

Tjipp!

Kommentarer :

#1: Nalle

Det var ju helt klart intressanta ämnen som avhandlades i lördags. :)

skriven
#2: Pernilla

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig. Har du något bra tips på öronproppar att sova med? De vanliga gula som jag har får jag ibland lite ont av.

Svar: Oj vilken svår fråga. Jag använder vanliga öronproppar köpta på Apoteket. Dock bor jag i USA så det är ju Apoteket här och inte svenska Apoteket. De är lite smalare i toppen (om man kan säga så) så de passar öronen mycket bättre än de som är jämntjocka som man kan köpa i Sverige. Ibland får jag dock också ont av dom tyvärr. Specialgjorda öronproppar för dina öron kan vara en idé annars, har en kompis som kör med såna. Kostar lite mer men det kanske det är värt? /Josefin
Josefin Årström

skriven
#3: Pernilla

Tack för tipset. Ska ta och kolla på specialgjorda proppar. Låter ju hur skönt som helst.

skriven

Kommentera inlägget här :