Förlåt Sverige!

Ja, jag vet! Jag är sämst på att uppdatera här för tillfället! Okej, nytt från senaste...ehm.. veckorna? Månaden? Ja ja, anyhow! 

San Fransisco var underbart bra! Bodde hos kompisar till mamma och snällare och mer gästvänliga människor kan man ju leta efter! Helt underbara! Skönt att kunna prata med några som inte har med Au Pair organisationen också, och berätta hur det är och främst hur OLIKA det är från Au Pair till Au Pair - när det kommer till hur väl man trivs och hur väl familjen tar hand om en och låter en känna sig som en del av deras familj. 

Såg mycket roligt i San Fran - det mesta turistiga som man "ska se!" och en del däremellan! Var även i San Jose och Santa Cruz - det sistnämnda väldigt fint och mysigt! Det förstnämnda lite mer typiskt stadsigt och "tråkigt" (fel ord men i brist på annat).
 
Annars jobbar jag mycket, trivs med det! Har sömnträning med baby M, vilket förra veckan innebar att lyssna på massa gråt... Det sög. Sömnträningen innebär att man ska låta honom pröva somna själv i sängen under en timmes tid... Långa minuter vill jag lova. Men bara man inte ger upp så går det! För idag sov han riktigt bra!! :) Hurra!

Denna veckan jobbar jag också mycket, R ska på en business trip. 

I helgen har jag en weekend class, börjar på lördag morgon och slutar vid 5pm på söndagen. Sen ska jag jobba kvällen när jag kommer hem för R och J ska på konsert! Lovely! :)
 
Ja, vad mer ska man säga... Livet knallar på! Vill inte att det ska gå så snabbt men vad gör man. Får leva en dag i taget! :) 

Baby M´s första födelsedag (samt min 24e) är på ingång, nästa 20e är det dags. Ojoj! 
 
Nej, det får vara nog för nu! Måste sova! :)

Tjipp!

Kommentarer :

#1: Julia d.ä.

Härligt att du har det bra och trivs med livet i soliga California :-)! Snart får vi se ditt vackra Manhattan Beach - kul :-)! Kramar! Mams

Svar: Ska bli roligt att ni kommer! Men jag vill inte att tiden ska gå så fort så ni behöver inte längta för mycket tills sept ;)
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :