Det där med att vara en zombie!

INATT måste jag få sova, på riktigt. Jag är sååå trött. Har sovit relativt dåligt ett antal nätter nu och sen jobbar 10 h om dagen så är lite lätt trött. Imorn jobbar jag ett 12 timmars pass. Whoop whoop! :) sen typ 10,5 h på fredag innan det är helg. Inte för att helgen är så mycket helg denna gången dock - ska minsann sitta i skolbänken heeeeeela helgen! Hurra... Weekend class coming up! Hoppas på att få kurserna jag valde iaf! :) Och på lördag kväll ska jag med Lisa på Bruno Mars på Staples :) Ska bi skoj även om jag anser att biljetterna var liiiiite för dyra ;) Men vi firar att Lisa klarade den kaliforniska uppkörningen så det är det värt! När jag klarar min vill jag på Six Flags o åka karuseller! :) 
Sen lite jobb på söndag kväll efter kursen är slut! Då ska J och R på konsert! :) 

Nu ska jag försöka dra mej till duschen... Kommer somna av det varma vattnet! Ska nog se lite på tv sen innan det är sängdags! :D Slapp kväll - ja men visst! 


Kommentarer :

#1: Nalle

Konserttoken i mig undrar ju var Bruno Mars spelar. Staples? :)

Svar: Yes!
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :