Oscarsgalan!!

Tjipp! Förlåt att jag är så seg med att uppdatera här mellan varven!

Haft fullt upp hela veckan, vilket har varit väldigt roligt! Så helgen nu har varit ganska lugn. Igår träffade jag Toni, som skulle varit min LCC här egentligen men som slutade jobba på Cultural Care innan jag åkte. Det var dock väldigt roligt att träffa henne, hon är hur trevlig som helst!
Idag har jag hängt med la familia. Parken på fm en kortis och sen på em åkte vi ut till ett shoppingmall (kan man kalla det) för att lämna tillbaka lite saker. Jag och lilla J åt yoghurtglass, MUMS! :)

Nu ligger jag i min säng och kollar lite på Oscarsgalan. UTAN att det är mitt i natten (som det är för er som kollar i Sverige). Hade vart coolt att vara inne i LA idag och kollat på lite kändisar ;)
Adele sjunger just nu, vilken röst! :)

Till veckan är R bortrest måndag till torsdag, så det blir några spännande dagar här hemma. Speciellt nattetid, då baby M har en tendens att vakna ett x antal gånger om nätterna. Får se hur de tänker sig att jag ska jobba. :) Ska ha möte snart.

Imorn har jag varit i USA i en månad! Lite mer än 3 veckor här hos familjen. Det är helt sjukt vad fort det går. Vill att det ska sakta ner lite ;) I Sverige ville jag att det skulle skynda på lite.

Well, that´s all for now!
Ciao

Kommentera inlägget här :