En månad i USA! <3

Idag är det en månad sen jag lämnade Sverige för USA! Jag älskar USA och förutom saknaden av att enklare kunna prata med er vänner saknar jag inte Sverige.
Jag har funnit en plats där jag trivs helt galet bra, Kalifornien är den bästa platsen på jorden! <3

Jag firade en månads dagen här med att köpa ett par solglasögon. Båda mina par som jag hade med mej har gått sönder (billiga saker...) men ett par av dom ska jag försöka limma ihop igen ;) men jag bestämde mej iaf för att köpa ett par nya och att faktiskt kosta på mej ett par riktiga som har lite längre livslängd! (Förhoppningsvis!) :)
Jag inhandlade ett par Toms. Jag visste om att de gjorde skor men inte att de hade solglasögon också. Det som är bra med Toms är att när man köper nåt av dom, så ger de något till de som behöver det! Till exempel en ögonoperation till någon nånstans i världen. (Vilket hon sa att ett par glasögon gav) sjukt bra sak! :)

Nöjd blev jag också! De är lite annorlunda, de är inte svarta eller bruna som typ alla solglasögon är. De är typ i en beige färg! :) I love them!

Kommentera inlägget här :