<3 <3 <3 <3

I LOVE THIS FAMILY! Like crazy! :)

Idag hade vi ett feedback möte, som vi har varje måndag för att jag ska kunna få mitt schema. Dom hade inget de ville ändra på och det enda jag hade att säga var att de är underbara! :)

Så det känns kanon!! Eller kanoners makaroners som min fina vän Simone skulle säga! :) Simone, om du läser detta (jag vet att min blogg krånglar med kommentarer för tillfället...) Men om du läser detta, kan du snääääälla säga det någon gång (eller fler) under vårat nästa Skypesamtal? :) Det är så underbart bra!

Och som jag förstod det skulle det skaffas en bil imorn eller på onsdag, vilket är awesome! :) Sen ska jag ut och köra i helgen så jag blir varm i kläderna när det gäller den amerikanske körstilen. ;)

I love this place, I love this people and I feel like home! Jag vill bo såhär (okej inte inneboende hos nån) men i sånt här klimat jämt. Min rygg mår bättre, mina leder knakar inte lika mycket och mina naglar och fingrar är friskare (naglarna går inte av lika lätt och nagelbanden spricker inte!) :) Det är sååååhäääär jag är menad att bo, jag är bara född på fel ställe, i fel land...

Jag vill kunna åka och hälsa på vintern när jag känner för det. Inte tvingas till vinter 5 månader om året... Missförstå mej inte, jag tycker om snö, det är fint, det är galet vackert ibland och det är roligt att leka i och åka skidor i. MEN, det är kylan som är det jag inte gillar... Jag tycker inte om när det är kallt ute. Jag tycker inte om att behöva dra på mej femtioelva lager kläder för att gå utanför dörren... Jag trivs såhär.

Så please, visa mej en väg att lösa detta tack! Jag vill ha det såhär. Jag vill att smärtan av ryggen ska vara lättare att handskas med. Jag vill inte ha knakande leder och fula naglar samt blödande (ja, faktiskt för det mesta) nagelband pga att de spricker... Så det är min önskan i livet, låt mej få bo där jag vill bo. Där jag trivs och där klimatet är härligt. Det ska väl inte vara så svårt väl? ;)

Jag har varit här i 2 veckor plus lite till och jag trivs som fisken i vattnet! I love it!

Kommentera inlägget här :