Jag lever fortfarande!

Och nu är jag inne på datorn (det händer väldigt sällan att denna datorn är igång) så nu orkar jag kanske skriva lite mer :)

För några dagar sen fick jag ett mail från CC (Cultural Care). Dom tyckte att det var dags att tänka på förlängning eftersom det bara var några få månader (ehm...) kvar av mitt Au Pair år.
Ja men visst, halva tiden har ju gått men "just a few months left" var väl ändå att ta i..?
Jag vet redan VAD jag vill! Jag återkommer när jag vet HUR det blir :)

Letar efter en andra weekend class att ta, för att få mera credits. Fann en i San Francisco i November som verkar intressant! Får la se om det blir en tur dit igen :)

Nu ska jag snart iväg på massage, ska bli såååå skönt o är så välbehövligt just nu! Jobbar som en toka denna veckan för båda mina värdföräldrar har jobbresor. J kom hem igår kväll och R åkte tidigt imorse och kommer hem imorn kväll igen.
Sen ska allt återgå till det normala igen, iaf fram tills födelsedagen med stort F (Baby M´s och min) då R ska iväg igen.

Livet leker! Vädret är underbart! Fräknarna är överallt! Jag är glad men trött.

Kommentarer :

#1: Julia d.ä.

Låter härligt med fräknar och att du är glad :-)! Vi ses på söndag, ska bli kul med Skype :-) OCH snart ses vi på riktigt, gôrkul :-)!
Kramar and hugs!
Mams

skriven

Kommentera inlägget här :