Done!

Precis betalat Cultural Care fakturan, gjorde inte ens ont att betala den ändå relativt höga summan (för att vara på en och samma gång). Jag tyckte det kändes skönt, ännu ett steg närmre liksom :) Igår var det 3 månader kvar. Det som är kvar nu är att skicka in en massa grejer och att lösa visumet.
Ska skicka för att få Polisregisterutdrag imorn, vilket också redan är betalat (skönt!) :)
Har en hälsoundersökning kvar att göra, ska boka tid nere i Malmö och fixa det där. (Det är det som ännu inte är betalat, men det är ju inte en så värst hög summa)
Sen ska jag till ambassaden i november och få visumet, eller ja, förhoppningsvis få det iaf ;) Tror inte det ska bli några problem där inte. (Där är allt redan betalat)
Sen är det bara att skicka in saker till Cultural Care, polisregisterutdrag så fort jag får det och hälsoundersökningspappret så fort det är ifyllt efter min undersökning. :) När det närmar sig ännu mer, alltså i början av januari ska jag även skicka in ansökan om internationellt körkort (kostar nog en slant, men inte heller här en sån värst stor summa). Så av min "att-göra-inför-mitt-au-pair-års-lista" börjar det alltså dra sig mot slutet. UNDERBAR känsla! :)
91 dagar. Och på måndag börjar sista kursen i skolan. Nu ni!

Kommentera inlägget här :