Skriver mig gul och blå...

Helt ärligt. Jag skriver så jag får ont i fingrarna. Kramp nästan. Kanske betyder detta att det är dags för en paus, men samtidigt har jag sammanlagt cirka 90 min inspelade intervjuer kvar att transkribera. Inte okej. 5 minuters transkribering tar ungefär 30 min till en 1 timma beroende på hur svårt det är att höra vad som sägs på inspelningen... Så det är svårt. Och mina ögon värker efter en dålig natts sömn. Vaknade ungefär (för att överdriva bara en aning) 511 gånger och sov relativt ryckigt däremellan.

Nej, back to real life! Snart klar med skolan, snart klar med skolan, snart klar med skolan. Förhoppningsvis. Puh!

Kommentarer :

#1: Mams

Heja på! Snart klart - you'll make it :-)! Hugs and kramar!
Mams

Svar: Jag försöker! Just nu sitter jag och försöker ändra alla kommentarer jag fick igår! Det är svårt. Men det är på gång i alla fall! TJIPP!
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :