Arbete inlämnat för halvtidsseminarie

Examensarbetet är inlämnat för halvtidsseminariet på måndag, nervööös. Är så rädd för att bli totalt sågad o att allt är fel typ.. Uhj. Men det går säkert bra. Hoppas jag. Klart man kommer få ändra mycket men bara det inte är allt så är jag nöjd!

Nu ska jag cykla till biblioteket med 14 böcker som jag lånat. Får låna dom igen om jag får kritik på litteraturdelen i arbetet, senare nångång. Eftersom jag är i Värmland från och med söndag och en vecka framåt och sen bara är i Malmö i två dagar innan Florida så kände jag inte att jag kunde behålla böckerna...
Är litteraturdelen för svag eller vad man ska kalla det så får jag låna böcker i Arvika, Karlstad eller nåt. Jag vet inte, men det löser sig säkert.

Nej, cykeltur i det enormt vackra vädret.. (eller inte) Men det snöar inte iaf. Fast hellre det än regn kanske..

Tjipp

Kommentera inlägget här :