Weekend!

Även om jag inte är i skolan mer än några gånger i veckan så ska det bli galet härligt med helg nu! Jag har svårt att somna på kvällarna vilket gör att jag är så trött på dagarna, och jag hoppas på att kunna ändra på detta i helgen! 

Ikväll är det 20:20 möte, ska bli roligt! :) 
Imorn kommer mamma och Leo, får se vad som händer då, mat på stan och nåt annat roligt kanske? :) Melodifestivalen är det ju på kvällen och även om det inte är direkt så bra längre så är det med ett band som kommer från typ Torsby och Arvika så det kan ju bli roligt att kolla på! 
På söndag ska mamma och Leo vidare till Trollhättan för att hälsa på Leos dotter Jennie och hennes två söner. Jag får se om jag hakar på dit också, det vore roligt med tanke på att jag fortfarande inte träffat Jennie sen mamma och Leo blev tillsammans men det tråkiga är att ta tåget hem sen, på en söndag, själv. Men det är det kanske värt :) Får bolla med mamma och Leo imorn om hur jag ska göra.

Nu ska jag duscha (för det vill ni säääkert veta...) och sen finslipa mitt så gott som färdiga arbete! 

Ciao

Kommentarer :

#1: ghost

Om du drar te trollywood, kan du väl köpa saab och flytta det till arvika, och sen börj bygga bilar :P...



Btw, varfö bytte godis namn till 20.20?

skriven
#2: josefin

who is ghost?

mm för det är ju säkert billigt. not. näru, ghosty.. det får jag nog låta bli.

Bytte koncept, bytte tanke, bytte namn. typ.

skriven
#3: ghost

Gillar att va anonym :-D jag vet vem du är:-P



Iofs... godis var ju inte så tilltalande alla gånger.



skriven
#4: julia den äldre :)

Tack och thanks för en go' och härlig helg :)!



Kramar! Mams

skriven

Kommentera inlägget här :