Jag har något att meddela! ;)

JA!!! IHII! Lyckliga jag!! :) 

Jag är...

paus för spänningens skull...


...väldigt tacksam för att jag fått låna min kära vän Julias schampoo flera gånger denna veckan och någon gång förra när vi har varit och tränat! 
Eftersom jag har minne som en jag vet inte vad så har jag såklart glömt det VARJE gång jag varit och tränat... Heja mej! Som tur är hade Julia med och kunde rädda mej! :)

Ja, ett härligt givande blogginlägg såhär på fredagen är ju aldrig fel! 
Och på tal om schampoo så har jag kommit på att packa ner det nu inför min och Julias weekend i Sthlm -  där bland annat Batman Live på Globen väntar! Det ska bli så roligt att fira din kommande födelsedag där Julia!! :)

Ciao!

Kommentarer :

#1: Julia den yngre

Tack så mycket för notisen ;) nu är jag nöjd!

skriven
#2: josefin

Hehe sicken tur :)

skriven

Kommentera inlägget här :