Bajs

Nu ska jag gnälla ett tag, så vill ni inte höra nåt gnäll idag så får ni hoppa ner lite i texten!

Jag avskyr min rygg. Den är nu i uppror mot mig. Den skiten. Jag var förkyld o sjuk förra veckan, denna veckan är det bättre men nu har det börja göra ont i nedre delen av ryggen och ena höften så det strålar ner i ena benet. Underbart vill jag lova! Höften började redan förra veckan att krångla så kunde inte sova på den sidan utan att det gjorde ont.. Men nu är det mordisk och jag är inte kompis med den alls! Men ryggen är värre. Den är som ett enda stor klump av ajaj. :( Sjukgymnasten tejpade nedre delen av ryggen åt mej så jag inte ska kunna sjunka ihop lika mycket som jag annars tyvärr är för bra på. Jättefin jätterosa tejp! :P Fint fint!
Skulle på hajk imorn, sova ute och ha det roligt. Får åka dit och ha det roligt men får inte sova över, sjukgymnastens order. Och jag vill ju inte bli sämre så det är väl bara att lyda! Men bajs är det, för jag hatar när ryggen blir i vägen för något roligt jag vill göra. :( 

Men nu har jag gnällt nog och tackar för det, hur skönt är det inte att få skriva av sig ibland?
Nästa vecka ska jag åka massa tåg, spendera lite tid med mamma och Leo, åka lite mer tåg, flyga lite, spendera massa tid med finaste Elin, flyga lite mer, åka lite mer tåg, spendera lite mer tid med mamma och Leo och sen åka ännu m er tåg :) Jag vet att jag tjatar om att jag ska åka till Malmö och Krakow men jag längtar så mycket efter det nu! Att få komma iväg och göra något annat en sväng :)

NU: Mat!!
SEN: Mer skrivande på arbetet om Stern, Vygotskij och Merleau Ponty.. 
Ännu mer SEN: Handla fika till tonår och sen ha spelkväll/tvspelskväll på tonår!! :)
Ännu ännu mer SEN: SOOOOOOVA som en gris (förhoppningsvis!) :)

Ciao!

Kommentarer :

#1: Julia den äldre :)

Så trist med din rygg! Hoppas den rosa tejpen hjälper snabbt och kvickt:)!



Det ska bli såååå roligt att du kommer till oss och hälsar på, snart är du här :)!

Blåsiga hälsningar och många kramar!



Mams

skriven
#2: josefin

Mm det suger! Bajsrygg! Men nu är det mer den andra höften som bråkar, antagligen pga att jag belastar den för att inte belasta den andra.. suck. Men men, finns alltid nåt positivt! Snart ses vi och snart åker jag utomlands :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :