Stuvade makaroner

Jag älskar stuvade makaroner :) haha! Blev sugen på det tidigare idag och tänkte att det bara måste jag laga när jag kommer hem! :) Och det gick galant! Jag brände det inte ens ;)
Nu är det snart dags att åka till Grums på lägermöte! Jag har lovat att vara sekreterare. Känner såhär i efetrhand att det var en ganska dum idé, för jag är så trött så jag kommer inte veta vad jag tänker. Men men, hoppas jag får ner något vettigt på pappret iaf :)
När jag kom hem idag så satte jag mej på en stol och insåg ganska snabbt att det var en dålig idé. Grymt trött. Och helgens schema är inte mycket bättre. Dock har en mycket klok och bra vän och kombo fått mig att inse att jag inte kommer palla att åka på Tre dagar under påskhelgen. Det hade blivit tre helger i rad med massor att göra, minimalt med sömn och konstant intag av nya intryck och människor. Så det känns bra att jag har den helgen i lugn och ro iaf. Hoppas på att det händer nåt i kyrkan på påsk! :) Påskfest vore skoj! Bara det är på hemmaplan så är jag nöjd! Så jag inte bokar upp en helg helg.
Nu bär det snart av till Grums. Wish me good luck. Jag får inte somna. Kanske kan sova i bilen dit...?

Kommentarer :

#1: Johanna

Jaha, stuvade makaroner! Du kan alltså själv. Det ska jag komma ihåg till nästa gång. :)

Kram

skriven
#2: Deep

sova i bil ä sjukt nice, så länge man inte kör då ;) Dä händer en sak under påsk iaf, a på skärtorsdan fast inte här utan i Årjäng...men ändå! :) Å stuvade makaroner ä kalasnice! Älsker när pappa börjer å lage dä! =) Kram!

skriven
#3: Josefin

Nanna: jag kunde idag:) aldrig gjort det själv tidigare, bara tillsammans med Sayuri.

Deep: haha aa men visst är det gött?! :) mm jag vet, får se vad jag gör i påsk :)

skriven
#4: josefin

Deep: Jag tror nog att jag kommer åka till Årjäng. På konserten. Men har inte bestämt mej än :) Men det ser ut så nu iaf!

Måste man köpa biljetter innan isf? Kram

skriven
#5: Deep

Om du ska får ja hänga på då? För ja har ingen skjuts just nu för tillfället... Ja dä ä bra å beställa i förväg, men ja kan fixa dä isf åt dej för ja har ju nr å skriver mä a iblan så :)Så dä ä isf bara att du hör av dej. Kram

skriven
#6: Josefin

Får du nog isf :) men får se hur det blir :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :