Skolan...

Vissa dagar går lättare än andra. Idag skulle jag verkligen behöva att det gick lätt.. Orkar inte koncentrera mej på läsningen, alls. Men men, är så gott som igenom ett kapitel iaf, det är ju bättre än inget.. Får hoppas på mer energi och motivation imorn!

Ikväll ska jag till Glava, det ska bli mer än roligt :) 
Handboll ska det ses med! :)
Jag funderar seriöst på hur värt det är att ha den här bloggen egentligen..? Så många är ni inte som läser, och trots att jag mestadels har den för min mosters skull så börjar det kännas lite onödigt. För ibland orkar jag ju inte skriva något.. Men men, ska försöka ta tag i detta! Och får jag inget intressant att skriva om så får det helt enkelt vara dött här ett tag.
Kanske kan publicera bilder istället? haha
häj från mäj

Kommentarer :

#1: Johanna

Helt rätt att skriva för min skull! :)

Kram

skriven
#2: Josefin

Haha jaså det tycker du? :p kram

skriven
#3: julia den äldre :)

Jag tycker det är väldigt kul att läsa din blogg, så fortsätt gärna :)! Men jag vet att det tar mycket tid att uppdatera och skriva... och tiden behövs till annat :)



Men om du orkar, så fortsätt skriva. Jag går in så ofta jag kan och tycker det är kanon att läsa det du skriver :)



Kramar till dig!

Mams

skriven

Kommentera inlägget här :