Jag säger bara ett ord!

GREKLAND! 
Det var helt underbart! Jag har:
- Solar massor
- Slappat i mängder
- Varit uppe alldeles för sent vissa nätter
- Varit ensam i 1,5 dygn i ett främmande land
- Badat i havet
- Haft sand mellan tårna
- Älskat att ha sand mellan tårna
- Skrapat bort sand från solstolen
- Hatat att ha sand mellan tårna
- Pratat massor med gott sällskap
- Suttit på flera mysiga uteserveringar
- Åkt båt till tre olika småöar i Grekland
- Badat på världens finaste sandstrand, i alla fall en av dem
- Hoppat ner i havet från en båt!
- Luktat sololja varje dag
- Känt mig allmänt klibbig av att behöva vara helt insmord i krämer varje dag
- Tagit massvis med kort
- Larvat mig med kameran
- Fått enormt många fräknar
- Bränt mig på magen
- Fått en ruta på magen (där tejpen över blindtarmsärret satt varje dag i solen)
- Träffat kaptenerna SUPER MARIO och Dimitri (fast dom hette nåt annat)
- Ätit kollosala mängder kött tillsammans med Jessica
- Försökt lära mig danska
- Insett att danska är alldeles för grötigt
- Spelat kort
- Köpt solglasögon
- Köpt skor
- Köpt parfym alldeles för billigt
- Varit i Turkiet en dag
- Vandrat runt i hettan och försökt hitta en väg som inte ledde till en återvändsgränd
- Hittat rätt!
- Tränat utomhus i 35 graders värme (om inte mer)
- Fått saltvatten i munnen
- Mått riktigt riktigt riktigt bra!

Med mera, med mera!
En bild säger mer än tusen ord, right? Så här kommer nåra, fler finns på facebook!
Ciao

GLÄDJE!
Elin!
Födelsedag!


Grekland! (och en dag i Turkiet!)
Underbart!


Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Vilka härliga bilder :)! Jag kan nästan känna den grekiska värmen och solen och glädjen - underbart! Du skriver så bra, det känns som jag också varit i Grekland:)! Tack för att du delar med dig! Kramas! Mams

skriven
#2: Johanna

Tänk vad skönt. När åker VI? :9

skriven
#3: Johanna

Men, åh! :). :)

skriven
#4: josefin

Mamma: Visst ser det härligt ut! Det var det också!! :)

Nanna: Ja, tänk vad skönt! Börja spara och säg till du när vi ska åka allihopa! :D

skriven

Kommentera inlägget här :