IIIH!

Men det är ju helt sjukt! 
Det verkar fixa sig det med! 
Inga fel, inga fel! 
Kom hem nu Sayuri så jag har någon att prata med om allt som händer! 

Berömmer även Sayuri och hennes mamma för det fina arbete de gjort i rabatten utanför :) Uhj så bra det blir! Och jag längtar efter att ta en fridag och äta RABARBERPAJ! (för vi har rabarber nu! LYCKA!) Och så har Sayan gjort världens finaste skyltar som vi nu har vid dörren :)

Ikväll kommer världens bästa Elin hit på besök också, det ska bli skojskojskojskoj! Men först... dusch! Jag luktar som att jag jobbat hela dagen! (Vilket jag har också, så det är inte så konstigt!)
Imorn ska jag till skolan, sen bär det av till Uppsala för att hälsa på världens bästa Jonas och världens bästa Erica :) 

Alltså, det är verkligen inga som helst fel nu! (förutom min mage som verkar bestämt sig för att bli ännu mer känslig mot laktos...) 
Det verkar fixa sig! LYCKA!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Gott med medvind i livet :)! Unnar dig så att ha det bra! Valborgskramar! Mams

skriven
#2: Josefin

Är du ute o läser min blogg på din födelsedag mor? :p bra att du hade en bra dag, låt mys med Köpenhamn o plankstek. (eller va de heter..) :)

Ja, det är roligt! Kram!

skriven
#3: julia den äldre :)

Javisst, jag måste ju hålla mig uppdaterad :) Kramar!

Mams

skriven
#4: Johanna

Hallå!

Hur var det i Uppsala????

Kram kram från Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :