Det går bra nu!

Förre veckan fick jag jobba två dagar, det var också de enda två dagarna jag kunde jobba förra veckan (LYCKA!)
Igår fick jag jobba igen, men inte via bemanningen utan i en förskola som själva ringer in mig. Jag skulle få jobba till 14, det slutade med att jag stängde ;) Tackar för det! :) Idag ska jag få jobba eftermiddagen där, och ska stänga som det ser ut nu, även om det bara blir några få timmar så är jag HELNÖJD! :)
Nästa vecka hade samma förskola frågat mig om jag kunde jobba torsdag och fredag, men jag ska till världens bästa Jonas och Erica nästa helg (långhelg) så det kunde jag ju inte. Vilket var lite synd men jag ska ju till Uppsala så jag grät inte för det. MEN igår när jag var där så frågade de om jag kunde jobba tisdag och onsdag istället, alltså de två dagarna som jag inte går i skolan eller är i Uppsala på (JA tack, jag jobbar gärna!) För er som blev lite förvorrade med dagar nu (jobb två dagar plus långhelg i Uppsala) vill jag bara tala om att jag går i skolan på torsdagen men åker till Uppsala efteråt ;)
Sen fick jag även lite mer strödagar längre fram :) Jag TACKAR och tar emot! Jag jobbar mer än gärna där! :D
Ska ju köpa mig en ny väska ;) haha! (Den har jag dock redan sparat ihop till)
Nej, men det går bra nu, skönt att få jobba lite! :)
Ska bara lista ut vad det är vi ska läsa i skolan denna veckan också. Går mindre bra med det. Får fråga någon i klassen eller försöka finna det på hemsidan. Heja heja.

Nä, frukost, sen till stan för att hämta Sayan, sen till Koppom för att försöka se var våra scouter tagit vägen (det kom bara två stycken igår), sen till Arbetsförmedlingen för att prata med en om sommarjobb (Håll en tumme, ett pekfinger eller till och med ett lillfinger så är ni snälla) och efter det blir det jobb, träning och träffa Jesper :) En dag med mycket att göra, men det är skoj :)

Ciao

Kommentera inlägget här :