Diggar dej Sayuri!

Igår efter att jag repat med bandet inför GodIs så kom Sayan hit upp till hundarna o mej och åt mat :) Pratade massa skit (eller ja, jag snackade SOM VANLIGT mest... Nåt fel på mej tror jag!) Men i alla fall, det var så sjukt skoj! Hon stannade över och vi såg på idol på tv4play mitt i natten :)

Tack Sayan, det var skitskoj! :) Diggar dej! (nynnar på mumindalen-låten, den omgjorda offcourse:P) <3

Har för övrigt förtidsröstat idag! Efter att jag o Sayan satt o kollade upp de olika partierna på internet igår så bestämde jag mig, nästan. Jag bestämde mej helt när jag stod på biblioteket :) haha!
Blir nog bra detta!

Ha det bäst!

Kommentarer :

#1: Mikael Ensson

Så, då har jag tittat in här med och lämnar nu ett tassavtryck. Länk till dig ligger självklart uppe på min blogg redan.



Kram



Kusin.

skriven
#2: Josefin

Schysst! Visste inte att du hade en blogg! Får kolla in den nån dag :)

skriven

Kommentera inlägget här :