Malin! :)

I onsdags kom Malin hit, så kul att se henne igen! :) Vi lagade mat och gick runt lite, gungade o sånt innan det var dags att gå till Jesper en sväng. :) Efter det blev det bowling med massa massa folk, vågar inte skriva alla med risk för att nån glöms bort. Det var så roligt! Jag vann på min bana :P

Igår låg vi på Ingestrand i flera timmar, Malin är redan brun men blev ännu brunare, och innan sommarn e slut kommer hon va svart. Jag brände mej en del, men det kunde vart värre så det gör inte så mycket. Det har lagt sig ganska mycket inatt och imorn kommer det nog va ganska lugnt. :)
Efter Ingestrand åkte vi hem, gjorde oss i ordning snabbt och drog till stadsparken på picknick, också med ett stort gäng med människor :) Skoj skoj! Synd att man missade kubben bara.
Efter picknicken åkte vi till Karin för att ha grillkväll! Så roligt, så god mat och så kallt (senare på kvällen). Men det var kul! Mer sånt, tycker jag! :D

Nu har Malin åkt och det är tomt här hemma.. Tur jag ska iväg imorn så det inte är tomt så länge. Idag blire att packa det sista, hämta grejer som ska med till lägret och diska.. Ikväll har Paulina 25 års kalajs, ska bli jättekul! :D

Hoppas på att hinna se Malin mer i sommar, det är så svårt just på sommarn när det inte finns så mycket tid över. Det är synd. Tacka vet jag sms, msn, facebook osv. Puss o Kram till Malin. Ciao und bye till alla andra.

Kommentera inlägget här :