IIIIH!

Massa inlägg idag.. Men det kanske är bra för jag kommer nog inte skriva så mycket, om ens alls, när jag är på Kos.

Anyway, lägenheten är nystädad, mycket fint:) fortfarande saker överallt som jag måste plocka i, men det är sånt som ligger på byråer och bord o sånt.. Orkar inte med det just nu.
Har fortfarande disken som väntar, det är inte så mycket så det borde inte ta så lång tid. Bara det att jag inte orkat plocka in förra diskningens diskberg som står i diskstället, så jag måste göra det först, och det orkar jag inte heller just nu. Men, jag ska!!
Känner ändå att jag vart effektiv idag!

- Jag har träffat mamma och ätit lunch med henne, plus inhandlat viktiga saker till resan.
- Tvätten är klar, de kläder som skulle med till Grekland är torra och nedpackade.
- Jag är färdigpackad! Så gott som helt och hållet! Fattas necessären och mobilladdaren, alltså sånt jag inte kan lägga ner nu ändå :)
- Jag har städat klart!

Nu återstår bara att diska och att slappa :) Effektiv ledig dag:) Tycker faktiskt det har vart riktigt skoj att greja här hemma en dag, allt känns så mycket bättre när det är fint :) Eller ja, finare..

Nu är det snart kväll, vilket innebär att det snart är imorn. Då gör jag mitt sista arbetspass innan semestern! Tror morgondagen kommer vara seg just av den enkla anledningen att jag kommer gå på nålar hela dagen. Kommer bara vilja komma hem så jag får göra det jag ska på kvällen (ev. krama om mina goa vänner Emma och Helena, hoppas på det iaf!) och sova. När jag kommer hem från Kos så åker Emma dagen därpå till den skolan hon ska vara ledare på. Hon flyttar alltså och därför behöver jag träffa henne imorn helst!! Helena flyttar senare, det är jag tacksam för. Hade typ fått alldeles för mycket saknad på en och samma gång annars. Minns inte helt när hon drar iväg, men hinner nog krama henne fler ggr iaf :) Men vi vill liksom ses alla 3 på samma gång! Så bara att hoppas att det går imorn nu då! :)

Jag är så glad just nu, det är så skönt att ha det fint här hemma och att känna att jag kan slappa lite, att resten bara kan vänta en liten stund till. Det är inte bråttom. Jag hinner.

Jag hinner. Och snart är det semester.
Två veckor med slappande på stranden, solande, badande, pratande (om jag känner mej o Elin rätt), läsande av nåt annat än kurslitteratur. Två veckor med god mat, cykelturer, plankan (som jag o Elin gjort upp att vi ska göra varje dag, vi får väl se om det händer.. haha). Två veckor med solen, med nån god drink på nåt fint uteställe, med solkrämer som kletar, flip flops och med sand mellan tårna. Två veckor med att vara slapp hela dagen, göra sig fin (dvs slåss om spegeln) till kvällarnas middagar och utgångar. Två veckor då nån faktiskt städar åt mej, med hotellfrukost, med euro.
Två veckor med S E M E S T E R!

Kan jag annat än längta? Nä! Jag längtar så!
Ciao und bye!

Kommentera inlägget här :