Bra dag!

Helena kom på besök! Inte sett henne på ett tag så det var verkligen jättekul att se henne en sväng. :) Eller ja, två svängar, för hon fick med sig min mobil hem sen ;) haha.

En snäll vaktmästare kom även förbi och fixade min taklampa på toaletten (som inte fungerat på ett tag, trots byten av proppar och lysrör...) Men nu fungerar den! :) Jag slipper ha en liten lampa på handfatet längre! :)

Jag och Malin har även handlat lite inför morrondagens utekväll på Tiki, det är Summer Party där imorn och det kommer bli toppen! Massa dans och massa skoj! :D Håller tummarna för att Elin hinner bli frisk bara.
Nu ska jag börja laga lite mat, jag och Malin ska ha lyxkväll med god mat och chokladmousse till efterrätt, underbart! <3 Får la hitta nån bra film att se på också, så är kvällen toppen sen :)

Helena :) Snygg min du gör! :)
Malin :) En bild jag fick av henne, eftersom hon vägrade vara med på bild idag :)

Nä, matlagning var det ja! Ciao

Men först lite bilder på min alla hjärtans dag-blomma :) Bara för att jag tycker den va såå snygg!


I LIKE! :)

Kommentarer :

#1: Britta

fina blommor! :)

skriven

Kommentera inlägget här :