Helg!

Det är helg, och snart är det "lov", jul, mellandagar, nyår och "lov". Underbart!

Detta är för övrigt en bra helg :)

Mamma och Leo åker till USA idag, hoppas deras flyg går som det ska, inte så roligt att sitta fast på en flygplats. Men jag får nog höra om det så småningom. Jag åker till min moster på onsdag :) Ska fixa kola med mina kära kusiner på torsdagen och det kommer nog bli mysigt (eller ett tredje världskrig mellan de tre..) Men det ska nog gå bra, de är ju ändå stora nu! :)

NU: HANDBOLLS EM på tvn :) yihaa!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Jo då vi är framme i landet over there! Det hann att bli lördagkväll två gånger för oss... rätt skönt att slockna på hotellet när vi väl kom fram!

Låter som du har en bra vecka framför dig, med kola, kusiner och klappar :)!

Ha det bra och vi hörs mera! Kramar!

Mams

skriven
#2: Josefin

Gött att höra! :)

Jepp, blir bra med dom! Har inhandlat bingolotter idag :) kram

skriven
#3: julia den äldre :)

Hej hej mitt i natten - 19.52 Arizonatid måndagkväll och 03.00 svensk tid. Jag är jättetrött nu och måste nog gå och sova... Kanske har 'jetleg' försvunnit imorrn???



Hoppas det blir storvinst på Bingolotto! Ska Hampus och du spela? Jag håller tummarna för att ni vinner allt som går att vinna :)



Såg på datorn att det är typ -22 grader i Arvika nu, så håll dig varm!



Kramar! Mams



Alla här hälsar till dig!

skriven
#4: Josefin

Ja, vi ska spela! :) vi ska ju bli miljonärer som Hampus sa:) kanske iaf kan vinna en hundring?:)

Det är iskallt ute! Men snart har jag kängorna!

Hälsa!

skriven
#5: julia den äldre :)

Godmorgon!

Bra att du snart kan använda dina kängor! Det är rätt väderlek för det eller hur :)?

Hoppas verkligen att Hampus och du vinner storkovan på uppesittarkvällen! Håller alla tummar jag har för det!

Håll dig varm i kylan, många kramar!

Mams

skriven
#6: Josefin

Yes, det är verkligen väder för dom!! På lördag så åker dom nog på :) kram

skriven
#7: julia den äldre :)

Hej hej!



Jag har kollat väderleken och ser att det är både kallt + snö i Arvika med omnejd, så jag antar att du får stor nytta av dina kängor:)!

Imorgon, lördag, åker vi till Sedona (typ 2 timmars bilfärd från där vi är nu) och stannar där i några dagar.

Ha det bra och många kramar!



Mams

skriven

Kommentera inlägget här :