RÖJER!

Har mamma här idag, hon stannar tills imorn! Vi håller på o röjer i min lägenhet. Slänger allt möjligt (mycket som är hennes, mycket som är mitt) En del visste jag inte ens att jag hade. Det är så himla skönt! Har rensat såpass mycket så jag fick plats med massa kläder på ett annat ställe än i en byrå jag har i hallen. Så nu är den byrån helt tom och jag ska slänga den imorn! Ska bli så skönt att se den falla mot containergolvet! Hoppas den går sönder riktigt mycket då, blir till en massa bitar vore inte fel! :)

Det är underbart! När man är i själva lägenheten kanske det inte syns så mycket av hur mycket vi faktiskt fått bort. MEN, öppnar man ett enda skåp så syns det direkt. För de har alltid vart helt proppfullt i alla skåp! Nu finns det gott om plats i flera av skåpen, det är underbart! Och att slänga den där hemska byrån ska bli så skönt!

Nu ska vi ha matpaus! :) Efter 6 timmar röjande! :) HUNGRIG! Sen bär det av ner till källaren för mer plockning av saker.. Hujedamej.. Men det blir fint iaf :)

Häjj!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Det blev så fint i din lägenhet, Josse! Kanonbra! Det kändes riktigt bra med våra två röjardagar - fick mycket gjort! Bra att du ordnat med transport till tippen också, så allt kom bort på en gång - jättebra!

Tack ska vi ha för denna röjarhelg - kramar!

Mams

skriven
#2: josefin

tack själv, jag njuter fortfarande av hus fin min lägenhet är :)

skriven

Kommentera inlägget här :