Jublar!

Idag fick jag jobb för sommaren! Underbart! Jag har sökt o sökt o sökt o sökt... o sökt.. Men inte fått nåt. O så söker jag ett för en vecka sen, alltså på tisdagen förra veckan. En kvinna ringer mej på onsdagen o frågar om jag är intresserad av ett visst jobb och jag säger ja. Hon ber mej komma till henne på torsdagen så hon får träffa mej lite och fråga lite frågor o sånt. Självklart tänker jag. Går dit, pratar med henne och på henne verkar det som att hon vill ge mig jobbet på en gång. Det var ett problem dock, jag ska bort två veckor i sommar. O hon visste inte hur det skulle gå att fixa med schemat. Så hon bad att få höra av sig och jag har gått på nålar sen dess typ. Och så ringer hon idag och säger att det har löst sig med att jag ska vara borta och jag får jobbet :) LYCKA! Aldrig varit mer lättad tror jag! Känns väldans bra! :D

Tänk att man kan försöka så länge och ingenting händer, sen löser sig allt på en vecka! Underbart!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Underbart gôtt! Ha en bra onsdag!

Kramar! Mams

skriven
#2: josefin

It is! :)

skriven

Kommentera inlägget här :