Ny kurs

Japp, nu har vi delats in i grupper. Jag spenderar nu bara tid med mina riktiga klasskamrater, de som faktiskt går samma grej som jag, fränt. hahaha
Vår klass e stor dock, så vi fick delas in i två grupper, som sen delades upp i 4 vardera små studiegrupper. Lite ledsamt att lämna den gamla, men man kan ju ses ändå:)

Nu: Slappa!! Andas! Musik! Prata på msn med fôlk! :)
Snart: Äta!! Inte ätit sen typ halv 12 o de känns nu.. ska bara ta tag i detta med att laga mat.. suck..
Sen: Slappa mera! Se idol typ:) Läsa en bok till skolan, en lättläst (tro de eller ej!) Sitta mer vid msn! Kanske ringa ett samtal:)


Ciao

Kommentarer :

#1: Malin

söt<3 ja tycker du ska ringa ett samtal JA!!

skriven
#2: Josefin

hahaha du e klockren! Klart jag gör det! :)

skriven
#3: josefin

mm, det låter bra! härligt om du trivs! :) tycker om dig josse!

skriven
#4: josefin

Tycker om dej med Josse! De e så bra!

skriven
#5: Nalle

Snälla Josefins, skriv åtminstonde första bokstaven i efternamnet, man blir ju nipprig här. Vem är vem?

skriven
#6: josefin

förvirrar vi dej nalle? de e ju bara att läsa urladressen :P josse skriver ju den hela tiden :P

skriven
#7: josefin

förvirrar vi dej nalle? de e ju bara att läsa urladressen :P josse skriver ju den hela tiden :P

skriven
#8: Nalle

Jo, såg det nu, men färgen på den smälter så fint in i det rosa på din blogg Josse.

skriven
#9: josefin

jo, jag vet. Men jag orkar inte ta tag i att ändra det..

skriven

Kommentera inlägget här :