Ledig dag

Och den har jag spenderat genom att sova läääänge, skönt och välbehövligt! Sen åt jag lunch med mamma och hennes arbetskamrater på Jenny´s, mamma betala, det är aldrig fel det :)

Hem en stund, läste lite i en bok inför nästa uppgift i skolan och sen bar det iväg till Verkstan, där jag först vaccinerade mig mot svininfluensan och sen gick till tandläkaren, jippi! haha

Nu är jag hemma igen och tänkte jag skulle läsa lite till. Väntar in biverkningarna av vaccinet, hoppas på att bara få de lätta biverkningarna som huvudvärk och ont i armen. Och hoppas också på att inte få så ont i armen så jag inte orkar lyfta den imorn, som många har fått (har jag hört)
Men men, nu har jag iaf ingen risk för att få svininfluensan!

Ikväll blir det kören, ska bli kul! :) Imorn kommer käraste Malin hit, höstlovet startar för henne och hon ska bo hos mej under hela lovet, ska bli så sjukt skoj att ha henne här länge och inte bara över en helg. :)

Ne, nu ska jag väl hitta på nåt, typ läsa.

Ha de!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Hej på dej!



Kul att äta lunch med dig:)! Hoppas det blir många sådana tillfällen framöver!

Kramar! Mams

skriven

Kommentera inlägget här :