Home, and away!

Tjolahopp!
Så, nu är man i Sverige igen. Kallt här på kvällarna ju.. Men jag vänjer mig väl. :)
Kom hem igår eftermiddag, var hemma i en halvtimme, sen drog jag o 4 till upp till tonårslägrets sista kväll! Så jag fick vara med på lite tonårsläger ändå, jättemysigt! :)
Kom hem sent inatt och har nu fått ta igen lite av sömnen jag missat. Vi hade djursafari på vägen hem. Det var rävar i massvis, en grävling, en älg, massa katter, en o annan groda mm som sprang/hoppade över vägen, eller som bara lunkade runt i diket. O ett rådjur med, som vi faktiskt fick tvärnita för. Kul det är med skog igen!! :) Även fast jag tycker att Barcelona är en storstad värd att se! De finns så sjukt mycket vackert!

Nu ska jag packa om, dags att åka till Hammarö och jobba i cirka två veckor nu, med Emma! Kommer bli kalajs detta!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Julia

Hej på dej!



Verkar som du haft en bra tid i Barcelona! Och det verkar som du tycker det är rätt ok att vara hemma igen:)!

Jag förstår att du kanske inte har tillgång till dator ute på Hammarö, så jag har skickat hälsning till dig via Mimmi - som berättat att ni har smskontakt:). Hör av dig när du kan, hälsa Emma och ha det jättebäst!

Kramar!

Mams

skriven
#2: Josefin

O ja, värsta smskontakten me mimmi;) nåt sms då o då:) men hon har skickat med hälsingen! Ja e ute från mobilen nu, kunde inte låta bli. Vi har rast nu, ja e så sjukt trött! Men ikväll kommer josse o hälsar på oss, så då får vi äntligen tänka på nåt annat en stund:) Kram

skriven
#3: Julia

Hej och godmorgon

Vi sitter nu pa Sue och Mikes terass, dricker en morronkaffe och solen tittar fram bakom traden. Jag lanar Mikes dator, och har alltsa inga "prickiga" bokstaver...:), riktigt kul att skriva pa ett annat tangentbord.

Mike och Leo ska golfa idag, Sue och jag ska handla lite saker. Jag ska forsoka finna ett par jeans, de jag har med mig haller pa att trilla sonder... Ha det riktigt bra er sista vecka pa Hammaro, halsa Emma och ha det bast!

Kramkram!

Mams

Alla halsar till dig jattemycket!

skriven

Kommentera inlägget här :