Borsta tänderna är verkligen tråkigt!

Jag vet, dagens i-landsproblem. Men seriöst, det är skittråkigt att borsta tänderna! Inte konstigt jag går o lägger mej sent, tar mej ju 500 år innan jag väl gått till badrummet för att just borsta tänderna..

Diskuterade detta "problem" med Jesper på msn. Jag tyckte att man kunde skriva en bok om saker man kan göra för att få tandborstningen roligare. Här kommer en bit av diskussionen:

Jag: man skulle kunna skriva en bok om de.. va man ska göra för att få tandborstningen roligare.
Jesper: fästa borsten på en sticksåg?
Jag: hahaha! hmm, kanske inte så bra för tandköttet
Jesper: kanske inte...


Klockrent! Jag, övertrött som jag är den här tiden på dygnet bara spottar ur mej att jag tycker det är sjukt tråkigt att borsta tänderna, och trots att detta egentligen är ett ganska ointressant konstaterande så kan man göra det till en sjukt rolig grej.
Ja vet, ja e trött, o ja e konstig, men kul e de! :)

Nu ska jag återgå till denna tandborstning!
Ciao

Kommentarer :

#1: denny

kan du tänka dig att blogga på skoltidningens hemsida också? mejlar via msn

skriven
#2: Simone

Josse, dä ä kul å borsta tänderna :)

skriven
#3: jullsan

använd tandborsten som mikrofon vettja! :D och sätt på en fräsig låt som du kan dansa till ;) hehe fast hur det då blir med tandborstningen i sig kan jag inte förutsäga^^



pusspårä!

skriven
#4: josefin

Denny: Va ska ja säga där? :)

Simone: Nee, inte direkt. men nu efter SKA´UT kan ja e n tandborstssång som e SKIIIITbra!! :)

Jullsan: hahaha mm, ska köra på tandborstsången ja lärt mej :)

skriven
#5: Simone

Jo Josse dä ä visst kul å borsta tänderna. Men tandborstsång har ja inte hört om tidigare, den får du lära mej :) kramis

skriven

Kommentera inlägget här :