Pussel

Det är nåt jag inte är så bra på! Däremot vet jag en som är det - Malin!! :)
Hon fick ett tusenbitarspussel i julklapp, det var trasigt så hon bytte det nu i måndags. Började lite smått på det igår.. Så här ser det ut nu..



Jag kan säga att hade det vart jag, så hade jag gett upp för längesen.. :P Men hon har tålamod denna tjejen :)

Hon blir säkert klar innan det är dags att åka till Elin för nyårsfirande ikväll! Skulle INTE förvåna mej, alls! :)

Ikväll blir det trerätters middag hos Elin, det kommer bli ett bra nyår detta! =D Party party!! :)
Gott nytt år!! :)

Kommentarer :

#1: Nalle

Ok, får helt enkelt ge henne ett svårare nästa gång.

skriven
#2: julia den äldre :)

Grått Nytt Hår:)! Kramar i stor påse från



Mams & Leo



23 grader varmt ute nu - rätt ok :)!

skriven
#3: josefin

Mamma: Det ska ju inte va varmt på nyårsafton:P hehe. O de e du som får grått nytt hår, jag har förhoppningsvis ett antal år kvar dit. ;)

skriven
#4: Simone

Pussel ä kul! =)

skriven

Kommentera inlägget här :