Julhelgen 2009

Japp japp, nu var även denna jul över. Nu tar det väl en halv sekund så är det nästa jul. hej o hå vad tiden går.

Orkar inte skriva så mkt. Kommer istället visa julen med bilder:) Men kan summera lite; den har vart väldigt bra, fullt ös, lek och paketöppnande. Spelat massor med spel, lekt i snö (vi va insnöade en sväng där ute på landet, eller ja, skotta fram bilen o lite sånt behövdes)

Lite blandade kort från julafton, juldagen och annandag jul! :)

 Vart en del julmust!
 Glädje!
  
 
 
  

Becca och jag larvade oss med kameran en dag :)
  


(Finns inte alls en likhet mellan oss, hehe)

På annandagen hade det över natten kommit massvis med snö. Och det fortsatte snöa, hela dagen typ. :)

  

Min tredje kusin i just detta kusingäng, Pontus, hade en tendens att hålla sig undan kameran. Lite synd, hade velat haft fler bilder på honom. Pontus kom ut och lekte i snön när jag redan hade gått in med kameran igen.

Det var i alla fall en sjukt bra jul, kul att vi äntligen hade snö på julafton också! :)

På annandagen åkte jag hem, och Malin kom hit :) Spelkväll hos Julia följdes av utekväll på tiki :) Inte fel! Så skoj att dansa! 

Hoppas alla haft en bra jul! :)

Hejsvejs!

Kommentarer :

#1: Simone

Kan hålla mä dej om att man va lite lätt insnöad på landet, hahaha. Ska hjälpa svågern imorn å gräva fram hans bil, för nånstans borde den ju finnas ;)Vi har ca 4dm snö här nu, så imorn bär dä nog av te granens pottetlan, för här ska åkas!

skriven
#2: josefin

förstår det du! :) kram på dej!

skriven
#3: julia den äldre :)

Vilka fina bilder! Å va mycket snö! Tack för tipset med flera bilder på ett och samma inlägg, men jag har provat det och det vill inte bli så bra - kanske en kurs hos dig vid tillfälle:)?

Ha det riktigt bra och ta många bilder:)!

Kramar!

Mamsi

skriven
#4: josefin

Ja du mamma, det är inte så svårt:P jag visar dej nån gång. det är bara att ta o ladda in en ny bild till efter den första. ta o tryckt enter mellan så hamnar de under varandra. ;P kram

skriven
#5: julia den äldre :)

okäj, det lät inte så jättesvårt... kanske kan jag prova?? Jag kanske testar imorgon, när jag lägger in bilder :)



Kramar!



Mams

skriven
#6: josefin

gör så mor, det är inte svårt.

skriven

Kommentera inlägget här :