Örebro!

Japp, nu va de helg igen! O denna helgen e ja i Örebro! E ledig från skolan idag så jag passade på att åka hit redan igår kväll, hälsar på Malin! Det är jätteskönt att va här!

Idag har jag vart me på Malins skola, de dansade, lääänge. Kul att se på men aj vad ont man fick av att sitta på golvet hela tiden. Läste vidare i min bok till en uppgift i skolan, svårt som bara den, förstår ingenting.. Men det rer sig!
Ikväll är det Taket (tror jag det heter här), typ tonårsaktivitet i kyrkan! :) Det kommer nog bli kalaskul, de ska visst vara "så ska det låta" ikväll. Jag kommer att dö av skam när alla andra känner varandra o ja bara känner nåra få. Men det blir bra detta, ser fram emot det!

Nu har vi lite mellantid då vi gör absolut ingenting. Eller, ja, jag bloggar ju och Malin har somnat brevid mej, hihi. Man blir visst trött av att dansa hela dagarna.

Resten av helgen vet ja inte riktigt va som händer, Malin har koll :P Antar jag. Jag hakar på o njuter av tiden här i Örebro!
Hur e de hemma i "skogen"?
Ciao!

Kommentarer :

#1: Simone

I skogen ä dä blött, regnar som bara den. Har haft min första drama kurs ida i skolan, blev 3h i sträck å dä va roligare än ja trodde, håller på att lära mej mannen i lådan å gå fast stå stilla å springa i slowmotion :D å om en stund ska ja på fredax, vi har säsongsstart ida, gött å börje igen :)kramis

skriven
#2: julia den äldre :)

I Karlstad spöregnar det! Men det är ju inget ovanligt... Vi ska snart käka lite och slötitta på teve sen. Sköööönt att det är fredag!

Hälsa Örebro:)!

Kramar!

Mams

skriven
#3: josefin

Simone: det regnade här med, på kvällen.. :) haha

Mamma: Alltid! Funderar på om jag verkligen ska åka hem igen..!

skriven
#4: julia den äldre :)

Hej och glad lördagkväll:)!



Gôtt att du har det bra! Örebro är en fin stad, lite större än Karlstad så det finns ännu lite mer att göra där än här. Jag gillar centrum av Örebro, rätt mycket vatten i centrala stan. (Det är det i Karlstad också i och för sig, speciellt efter idag då det regnat lite till...)

Kramar och ha det bra!

Mams

skriven

Kommentera inlägget här :