Känner igen mej själv igen!

Ganska länge nu har jag varit lite krasslig. Förkylning efter förkylning osv. Men, det värsta har nog ändå varit huvudvärken som kommit o gått under en alldeles för lång period. Många har sagt åt mej att kolla upp det! Men jag får aldrig tummen ur när det kommer till såna saker! Även gått o tänkt massor på allt och inget och det hjälper ju inte direkt heller.

Men så plötligt (äntligen!) vände det o trots att jag fortfarande får huvudvärken av och till är den inte lika illa. Förra helgen var den bästa på länge! Vi hade ett aupair möte på fredagskvällen, ett möte jag ärligt inte kände för alls. Spinning. Jag ogillar spinning. Får bara ont av de sjukligt obekväma sadlarna!! Men att träffa alla igen var rätt skoj! 
Pratade en del med min LCC om huvudet och allt och sen skrev vi en del mail under lördagen om detta. Och ja, bara att skriva om allt som jag tänkte på hjälpte mej att få den bästa helgen på länge!! :) Vaknat med ett leende, sett solen skina och levt livet i paradiset! :)

Nu har snart ytterligare en arbetsvecka gått (helt sjukt vad fort det går!) och på lördag bär det av till Mexico för en natt! Ska bli såååå roligt! 
Och om ca 2 veckor bär det av på bröllop o Wyoming! = Ytterligare en stat att pricka av! :) Ska bli väldigt kul det också! 

Så nu lever livet igen och jag känner igen mej själv! Pratglad o sådär äckligt tacksam för att jag fått tillfället att bo här. I mitt lilla paradis! 



Kommentarer :

#1: Julia d.ä.

Skönt att du känner dig piggare och gladare igen :-)! Och underbart med en tur till Mexico, ser fram emot bilder och berättelser från resan :-)!
Kramar till dig! Mams

Svar: Haha det var så toppen!
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :