Trött på att vara förkyld.

I söndags morse började halsont. I måndags var det värre, halsen kliade, kände mig febrig och hostan började. Hostade bort delar av rösten. I tisdags började halsen gå över och när jag hostade började saker iaf släppa o lättas upp (frääääääscht, jag vet...) I onsdags var halsen bra men näsan började då bli täppt, hostan blev dock lite bättre och därmed även rösten. Igår var näsan rinnig och täppt om vartannat och hostan var bättre men fortfarande där. Idag är näsan helt täppt, men hostar bara vid enstaka tillfällen. Jag undrar hur det kommer se ut imorn... Jag vill inte vara såhär mer nu, det räcker. Vill träna. Känner mig trött. Längtar efter en bra natts sömn som inte störs av en för täppt näsa, för ond hals eller hosta. Ska bli så skönt när detta är helt över. Såååå skönt. 

Idag fick jag ledigt redan vid 10.30, skönt det. Köpte lite julklappar och schampoo på target och tog en fika med en kompis. Sen har jag hängt här hemma och slappat. Skönt som bara den.

Ska försöka ta mig ut i köket nu o se om R behöver någon hjälp. :)

Ciao ciao 

Kommentarer :

#1: Mams

Hoppas du har kryat på dig nu :-)! Många piggelinkramar kommer här :-)

skriven

Kommentera inlägget här :