Att jobba eller inte jobba, det är frågan.

Så, idag skulle jag jobba kväll, nyårsafton. Var helt inställd på detta och var helt ok med det. Vad händer? Jo, r blir sjuk. Synd om henne såklart men de gav mig ledigt så jag kunde få hänga med någon kompis på nyår istället :) mycket snällt. Dom jobbar jag fortfarande imorgon bitti, kl 7. Självklart hade alla mina kompisar redan planer. Till slut fick jag svar fån en tjej som jag int känner så väl men vi lärde känna varandra lite mer när vi var i San Diego ihop för två månader sen. :) så vi ska ses! 
Jag hade köpt en klänning att ha på nyår o var lite putt för att jag inte fick möjligheten att använda den förrän nästa år. Jag prövade den nu men kände mej alldeles för svullen för att ha den idag, haha! O min kompis skulle ha jeans så vill inte vara för uppklädd heller, med glittrig klänning o hela köret. 
Så tog en mer vanlig klänning och sparar den andra till nästa nyår ändå ;)

Gott nytt år allihopa! 
Kram o puss från mej! 
Hahaha! 

Taggar: nyår, nyår14-15, whoohoo;

Kommentera inlägget här :