Detta med att blogga!

Ja ni, det går ju sådär på bloggfronten... Men jag försöker iaf. 

Idag var första arbetsdagen efter en minisemester i öknen (Desert Hot Springs) med Lisa. Vi hade det trevigt där. Det var väldigt varmt, runt 40 grader i skuggan tror jag och solen sken för det mesta (även om vi var lite sura vid några tillfällen då den inte dök upp förrän efter lunch). Vi var i en vattenpark, det var jättekul! Var typ inga där den dagen heller så det var inga som helst köer, utan vi kunde åka hur mycket som helst. :)
Vi åt en hel del god mat! Vi såg på film från poolen! De hade satt upp en stor bioduk där så vi kunde kolla på film. Vi har druckit drinkar, tagit masa fina och mindre fina kort och skrattat massor. 
Det var en bra helg. Är betydligt mer fräknig nu :) Och mer utvilad! Känns väldigt bra! 
 
Idag fick jag sluta lite tidigare för baby M (som knappt räknas som baby längre) skulle till doktorn med J. Detta för att se så inte M hade en öroninfektion, tack och lov hade han inte det! De borde komma hem snart nu hela bunten!
 
Tror till och med att jag hörde J´s bil låsas nu, så kanske öppnas dörren snart! Ja se där, det gjorde den! Dags att vara social då! :)
Måste krama på lilla J lite - hon var så söt igår när vi sågs igen efter våa mini semestrar. "Josie´s back!" - som att det bara var jag som hade varit bortrest över helgen! ;) Söt tjej! 

Nej, men det var väl uppdateringen för nu! På söndag ska jag till Hollywoo Bowl på ABBA fest! Är ett ABBA cover band som ska spela :) Låter helfestligt tycker jag! 

Mer en annan dag!

Tjipp!

Kommentarer :

#1: Anonym

Härligt med semester och ledigt några dagar :-)!Snart ses vi, ska bli väldigt roligt :-)! Kramkram!
Mams

Svar: JAAA SNART! :D
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :