Måndag

Rätt vanlig måndag, men idag har baby M varit lite trött och grinig. Han får massa tänder samtidigt just nu så det är nog rätt jobbigt och gör ont, då har man rätt att vara lite grinig. Tycker synd om honom när han har en sån dag. 

Sitter i köket och väntar på att få mitt schema för resten av veckan. Måndagsmötet med mina värdföräldrar. Sen bär det av till Lisa för att träna en av hennes värdmammas hemmaträningspass. Ska bli skoj, men det är så galet jobbigt. Men har varit alldeles för lat det senaste nu så måste skärpa mej. Haha! 

På fredag bär det av till San Fransisco för weekendkurs, sen är 8 credits klara! BAAM!! :) Ska göra 6 per år så behöver bar göra 4 nåsta år då för får ha 2 credits till godo typ. I alla fall förstod jag det så på min LCC. 

Igår skypade jag med Elin, sen Helena och sen Emma. Hur mysigt som helst! :)

Det är så svårt att skriva på svenska. Fingrarna vet inte helt var knapparna sitter längre. För van att skriva på engelska nu så fingrarna rör sig fel :P Rätt skoj! Haha!

Oh well, inte så mycket intressant att säga för tillfället. (som vanligt?)
 
Ciao

Kommentarer :

#1: Julia d.ä.

Härligt med en helg i San Fran :-)! Vad är det för kurs du ska läsa? Ja det är jobbigt med tänder, när man får dem och när man tappar dem :-)
Ha det bäst! Många kramar till dig! Mams

Svar: Läste en fotukurs, womans health, life skills, interview skills... ehm, och mer :) Kram
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :