9 months with my host family!

First a little Swedish - mixing languages is my thing ;)
Trodde jag skulle bli bättre på att blogga när jag flyttade hit, för att kunna berätta för er vad jag gör och sådär. Men nej då, jag är mycket sämre på att blogga. Dock ser jag det positivt, det betyder ju att jag har annat för mej än att skriva en "dagbok" på internet. ;)

November 1st - 9 months since I moved in with the greatest host family ever! I love them so much! I can´t understand how fast time goes by but I try to love every minute of it! Baby M isn´t even a baby anymore (or well, he will always be the baby!) and little j just turned 4 last week. It´s crazy!

Planerar en road trip med några tjejer nu. Är lite ledsen att inte bästa Lisa kan följa med (hon ska dock till Mexico då så det är inte synd om henne...) Men hade vart roligt att ha henne med sig i en bil på en såpass lång roadtrip. Onsdag-Söndag över Thanksgiving blir vi borta och ska genom en hel massa stater :) Ska bli kul!
Grand Canyon, Lake Powell och lite sånt är med på listan över ställen som ska besökas! :)

Jag jobbar denna fredagskväll för R och J är på Halloweenfest, sjukt snygga var dom när dom gick (som vanligt!) Men nu hade de på sig utklädningskläder och R till och med en peruk. M stirrade lite på henne när han såg henne! :)
Sista timmarna av jobbveckan, sen är det helg. En helg som jag inte vet vad den kommer erbjuda helt. Men ska nog ut med Lisa imorn kväll iaf :) Annars tar vi det som det kommer! Hoppas på att få sova lite längre på morgnarna och ta igen mej lite. Känt mej lite smådålig denna veckan så behöver sova ikapp lite!

Nej, det får väl vara allt för nu!
Hoppas allt är bra i Sverige!

Tjipp!

Kommentarer :

#1: Julia d.ä.

Härligt att du har det bra 'over there' :-)! Ser fram emot bilder från er road trip, spännande :-)!
Hugs och kramar!
Mams

Svar: haha aa ska bli spännande!! :)
Josefin Årström

skriven

Kommentera inlägget här :