Barnkalas!

Idag ska jag med la familia på barnkalas, en liten tjej som fyller hela 2 bast ska firas. :) Min au pair kompis Andrea bor med den familjen som vi ska till, så jag hakar på så jag kan umgås lite med henne också. Även om hon säkert kommer hjälpa till på kalaset en hel del. Ska visst vara mycket folk där sa min värdpappa, blir nog roligt detta! :)
 
Ikväll ska jag jobba, medan mina värdförälrar ska ut på middag. Så blir en lugn hemmalördag, skönt! 
 
Men den lilla tjejen som blir 2 bast är inte den enda som fyller år idag, utan det gör även min FINFINA kusin Hampus! Men han blir hela 16 bast! Övningskörningsdags och allt! 
Jag minns när han föddes. Jag skulle fylla 8 år det året. Nu känner jag mig gammal. Var tog tiden vägen? Haha!

Hoppas dagen var kanonbra Hampus, jag saknar dej och hoppas på en Skype dejt med er snart igen! :)

 

Kommentera inlägget här :