Labb, tåg, tvätt, kör, tvätt...

Det var dagen det!

Labben på skolan söööög, den var verkligen inte kul.. Förhoppningvis hjälper det mej något imorn på quizzen..
När jag kom hem, efter att stått stilla typ en halv minut utanför Arvika (!) i tio minuter.. Det var segt... Men när jag kom hem hade Malin diskat o städat spisen, gissa vem som blev glad!! :D Jo jag! :)
Sen har vi tvättat, tvättat o tvättat.. Massor med tvätt! Skönt med rena klädhögar på sängen som man kan lägga in i garderoben snart! Eftersom jag var tvungen att plugga inför imorn så vek Malin all tvätt, sååå snäll!!! Det är småsakerna som gör en glad :D
Kören var skoj, vi sjunger många bra låtar nu! I like it! :)

Jag klarade tentan, så nu slipper jag ha förra kursen släpandes med mej! Såå sköönt!

Nä, orkar inte blogga mer.. tråkigt inlägg men skitsamma :P Nu blire film (eller OS kanske?) och soffläge ett tag! YEY! :D Håll en tumme för att jag har fett mycket TUR på quizzet imorn, för jag går in för att chansa!! :)

Byee

Kommentarer :

#1: m<3

ja är bäst!!<33

skriven
#2: josefin

yes yes, you are the best! :P

skriven

Kommentera inlägget här :