Jordgubbar - finns inget godare!

Är lätt besatt av jordgubbar! Ja, bär i allmänhet för övrigt! Vi har typ alltid jordgubbar, hallon och blåbär här hemma! Och det är så himla gott!! Kommer inte kunna äta jordgubbar i Sverige igen tror jag, det kommer iaf aldrig smaka som dom här! Mums!! :) blåbär direkt från svensk skog är ju svårt att slå, men de är fruktansvärt goda de också! Och hallonen!! Mums!
Åt det till efterrätt idag, men lite grädde på toppen! (Hoppas magen pallar det) ;)

Blir antagligen bio ikväll (igen) :) ska se The Call, en typ thriller med Halle Berry (hahaha berry!! någon mer än jag som förstod den...) som en av huvudpersonerna. Tror den kommer vara bra! Hoppas det! :)
Sett på mycket bio här! Aldrig vart såhär mycket på bio tror jag! Men det är kul! :)

Well, här kommer en bild på det underbara!



Kommentarer :

#1: Nalle

Berry, vicken Göteborgare du! (Läses bäst med Glenn Hysén-dialekt.)

skriven
#2: johanna

:-)
Lite grädde? :-)
Kramar

Svar: hehe jaa!!
Josefin Årström

skriven
#3: Josefin

Nalle: Göteborg? Hänger inte med men kan höra dialekten i huvudet! #IGuessThatsGood

Johanna: det var faktiskt inte mycket! :) vågade inte ha för mycket! :)

skriven
#4: julia d.ä.

Jordgubbar, mmmm va' gott :-)! På dagis i Karlstad hade du jordgubbe som din bild på hyllan i hallen och på golvet vid samlingen :-)
Kram!
Mams

skriven
#5: Malin

Samma här! har aldrig sett på så mycket bio som när jag va där borta, men jag antar att det blir så när man helst inte hänger med kompisarna hemma:)

Svar: Men UHJ så bra!! Då vet jag att jag är normal ;)
Josefin Årström

skriven
#6: julia d.ä.

Hälsning från luften, inga jordgubbar här :-)
Kram! Mams och Leo

skriven
#7: Nalle

En ordvits på bästa Göteborgshumors-vis. :)

skriven

Kommentera inlägget här :