Trött och sådär!

Yes indeed, nu är jag trött och sådär! Sådär menar jag med att jag inte riktigt vet vad jag är. Jag är trött, men jag är ändå pigg, eftersom jag kan sova så länge på morronen. Idag hade jag mitt första bakpass på jobbet, ensam, bara haft tillsammans med Emma innan. Det gick riktigt bra! :) Och var riktigt roligt! Tiden gick jättefort, vips så var Julia och Maja där och två timmar hade gått! :)
Resten av dagen var seg! Tack och lov att Maja och Julia var där. Regnväder och nästan inga besökare, tråkigt.. Men vi städade kylskåp, lådor, skåp, sorterade om i skafferiet, skar grönsaker och förberedde. Så tiden fick vi allt att gå ändå, trots lite gäster :) Jag åt en banana split tillsammans med tjejerna - gott att få äta glass nu på sommarn! Dom fick äta kexen och marängerna dock, sånt där som inte jag får äta utan fridag.

Nu är det verkligen nära till Australien, och det känns i hela kroppen! :) Bara två arbetsdagar kvar, sen är det frisören och packningen kvar - plus en lunch med Elin och Karin!! :) Och Elins kille om han är kvar i Arvika (tror han är det då) :) Blir kul att se alla igen!! Det är en bra sak med sommarn! Mina vänner kommer hem! :)
 
Nej, kanske slappna av lite innan det är dags att sova? Jajjemän! Duscha gör vi en annan dag... (dvs imorn fm) Orkar inte nu! Bara så ni vet då! (Bara sån där onödig information som jag tycker om att berätta för Månelisa! hahaha!) 

Ciao
- J

Kommentarer :

#1: Mams

Ja, nu är det inte många dagar kvar tills du/ni drar iväg:)! Kul och spännande :)!

Och grattis till godkänt arbete på KAU - du är bäst:)!
Kramar!
Mams

skriven
#2: Månelisa

hahah, tack Josse för infon, då vet ja! Ska ta å skriva upp dä innan ja glömmer dä ;p

skriven
#3: josefin

Sounds good!

skriven

Kommentera inlägget här :