Twitter and PLL #PLL #TwitterIsFunny #DoIHaveALife?

Hej och hå! 
För lite mindre än en månad sen började jag använda mig av twitter, och själklart har jag fastnat totalt! Jag tycker det är skoj att följa folk och serier och se vad dom gillar att dela med sig av.
såg pilotavsnittet av Pretty Little Liars idag och jag gillade det! När jag såg reklam för det på tvn när det skulle börja sändas tänkte jag att jag skulle kolla på det, men sen blev det aldrig av. Men nu kollade jag på första avsnittet och nu måste jag bara se resten! :) Och vem är inte med i serien (detta visste jag inte när reklamen på tv gick) om inte Holly Marie Combs (en av mina favoritskådespelerskor eftersom hon är med i Charmed) Så nu måste jag verkligen se serien även om Holly mest är känd som Piper Halliwell i min hjärna och i mitt hjärta! 

Jajjemän, nu har jag pluggat färdig för idag och ska se ett avsnitt till innan det är dags att åka på bio i Karlstad med Simone (min rumskompis för några dagar) och Jessica :) Ska bli roligt! Vi ska se New Years Eve. Tror den kan vara rolig :) Och vem är inte med i den (dock tror jag rollen är liten) om inte Alyssa Milano (en annan av mina favoritskådespelerskor eftersom hon är med i Charmed) 

Nog om detta! 
Nu PLL #IAmANerdAndProud

Ciao

Kommentarer :

#1: Simone

Tack för att ja har fått vore din rumskompis för några dar, har verkligen vore toppen! =)Å ja kommer sakne PLL-kväller mä dej för dä va riktit nice! + att ja träner opp engelskan, ä så stolt över att ja fatta va du har skreve i de 2 inläggen över :)Å när dä gäller valen så följ dä som hjärtat säger ja kommer garanterat å hälse på dej vart du än hamner :) Kram <3

skriven
#2: josefin

Det blir fler kvällar vettu :) med PLL :)

skriven
#3: julisan flisan

Holly i Pretty Little Liars???!! .....jag kanske måste se den serien nu...men bara för Hollys skull såklart för vet du va? Jag är oxå en nörd! xP

skriven
#4: josefin

Jaa, Holly! Love her <3 Favoriten i tvn! En av dom iaf :) tror du skulle gilla serien, den är sådär lagomt high school töntig o samtidigt väldigt spännande!

Nörd gillar vi!

skriven

Kommentera inlägget här :