Räknar ner! Ser fram emot!

1. Limalägret! Nästa lördag, om exakt en vecka, drar ett helt gäng härliga ungdomar och en hel del ledare iväg på ett skidläger utanför Sälen. Där bor vi på en skola och så åker vi till bland annat Lindvallen och åker skidor på dagarna. :) Det är riktigt roligt att jag fått möjligheten att bli med som en av ledarna! :)

Innan Lima hoppas jag på att jag fått klart min au pair ansökan helt! Väntar in några referenser!

2. AUSTRALIEN! I juni - juli ska jag och Helena iväg till Australien en sväng! :) Kommer bli totally awesome! Hej en gång i livet äventyr! :) 

3. Sista terminen på skolan börjar i höst!! Sen är jag färdig förskollärare! GALET vad snabbt det går! Det jag ser fram emot i höst är fem veckors praktik och faktiskt, tro det eller ej, examensarbetet (lär säga en annan sak när jag väl sitter där med det...)
4. Au Pair förhoppningsvis! Var i världen och när och allt sånt där, det kommer så småningom. När jag själv vet mer!



Kommentarer :

#1: Anonym

Fantastisk planering inför 2012 och 2013 :)! Alla sakerna är spännande och roliga på sitt sätt, så det är bara att ta en underbar sak i taget och njuta av var och en :)!



Kramar!



Mams

skriven
#2: josefin

yes, I will do that :)

skriven
#3: ghost

Det var att ett späckat schema :)

skriven
#4: josefin

It is! Who are you?

skriven

Kommentera inlägget här :