Fullspäckat schema

Tjohej tjohå!
Tiden springer iväg!

Nu till helgen ska jag till Sthlm med Julia för att fira hennes födelsedag. Jag har gett henne Batman Live biljetter i födelsedagspresent och det ska bli spännande att se den showen:) Det ska bli riktigt mysigt!
Längre fram är det en ev. återträff. Eller ja, det är återträff (för min Jamboreeavdelning) men jag vet inte om jag ska på den än. Men antagligen är jag med på halva iaf :)
Sen är det FAITHkonferensen som jag ser fram emot! Och första helgen i december åker jag ner till först mamma och Leo men sen till Elin i Krakow :) Ska bli riktigt skoj! Hoppas jag får landa i Krakow den här gången bara, så jag slipper bussa från Warsawa...

Jag har mycket att se fram emot iaf! Härligt!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Hej hej och snart godnatt godnatt :)!



Kul, snart kommer du och hälsar på oss i Malmö - gôrkul! Du är såååååå välkommen :)! Vi hörs naturligtvis innan vi ses :)



Kraaaaaaaaaam! Mams

skriven

Kommentera inlägget här :