Inga stygn :D

Inga mer stygn på min mage, lycka! :)
Dock ett fult sår (som enligt sköterskan hade läkt fint, men jag tycker det är fult ändå, för det är ett sår på min mage som kommer bli ett ärr...) :( Men men, det får man väl lära sig leva med!

Jag jobbar på med den sista riktiga uppgiften i skolan (den sista som ska lämnas in, vad jag vet) och har inte så långt kvar på den nu. Ska sitta med den fram till tonår ikväll så hoppas jag på att nästan vara klar sen :)
Är helt slut i huvudet och har inte tagit igen nog mycket sömn sen jobbet mellan onsdag och torsdag. Men men, sova kan man ju göra en annan dag. För att kunna göra något roligt imorn så måste jag plugga nu. :)
Ciao

Kommentarer :

#1: Deep

Positivt tänkande Josse!

skriven
#2: Anonym

Jag vet. Men det blir ett långt ärr. :/ men men, battlescar va de!! :)

skriven
#3: Deep

Battlescar eller ärad ;p hahah

skriven
#4: Josefin

Jag fick äran att bära det ärade battlescaret ;) (för att säga det på svengelska) ;)

skriven
#5: julia den äldre :)

Gôtt att stygnen är borta nu :)! Lova mig att du ringer infocentralen bums om det fortsatt känns o-bra!

Kramar mitt i natten från Mams

skriven
#6: josefin

ja ja, jag "lovar"..

Det varar inte idag så det är bättre, men det sticker och svider en hel del. Men det hör väl till tror jag!

skriven
#7: Anonym

Att vara eller inte vara det är frågan :) - bra att du håller koll på Ret. Kramar och mer kramar! Mams

skriven
#8: Josefin

Hahahaha! Åh så dålig!

skriven
#9: Deep

Precis ;D Å heja din mamma, den va ju bäst! hahah, ska lägga den på minnet ;p hahah

skriven
#10: Josefin

Ja, heja henne! :P

skriven
#11: julia den äldre :)

:)

Kramar! Mams

skriven

Kommentera inlägget här :