2 dagar, 2 dagar, 3 dagar

Jobb, ledighet, jobb. SEN är det läger i Skåne som gäller!! :) Inte för att jag kommer kunna sova ut där, men det är i alla fall något annat än jobb :) 
World Scout Jamboree - soon, soon, soon :) Det kommer bli så bra!
Nu är jag inne på min typ 4e dag med huvudvärk.. Jag måste få ordning på mitt sovande, men hur vet jag inte. Kan ju inte direkt hjälpa att jag drömmer. Inatt var jag jagad av trollkarlar (tänk er typ Voldemort i Harry Potter) och har därför haft världens konditionspass inatt då jag sprungit och sprungit, kastat lite trollformler (jag kunde visst också!) och sprungit lite till! Har ingen aning om var jag befann mig och kommer inte ihåg vilka som var med mig eller vilka som jagade mig. Skumt skumt. 
Tänk om det hade varit möjligt att spela in sina drömmar, hade du då vågat se på inspelningen dagen efter? Jag är inte säker på att jag hade velat se.. Men undrar lite på vad alla dessa drömmar betyder!

Jobb om en och en halv timme, med huvudvärk och regnväder. YEAJ! Men huvudvärken kanske beror på åskan som ligger i luften, det är faktiskt mycket möjligt.


Kommentera inlägget här :